Zaměstnankyně jako modelky unikátní kampaně

/ Monika Kolářová

Nebývá zvykem, aby se v kampaních módních řetězců objevovali lidé, kteří nemají žádnou zkušenost s modelingem. Lindex ovšem přichází s unikátním konceptem a před fotoaparát postaví své zaměstnankyně.

V nové kampani s názvem „Bra-volution“, která je zaměřena na volbu ideální podprsenky pro každou postavu a denní příležitost, bude figurovat 45 žen, které byly vybrány na castingu ve Stockholmu. Pět z nich se stane tváří nové kampaně a podstoupí fotografování v Londýně. Jsou to právě podprsenky, které budou prezentovány v prodejnách a na internetu zcela novým způsobem.

93653632ab8c5713_800x800ar

„Vždycky jsme toužili zapojit naše zaměstnance do nejrůznějších segmentů činnosti společnosti Lindex. Tímto způsobem využíváme kreativitu a oddanost našich zaměstnanců a zároveň jim dáváme možnost vyzkoušet si něco, co je většinou dosti vzdálené jejich každodenním povinnostem na prodejně nebo v kancelářích,“ říká Sofia Brax, manažerka lidských zdrojů ve společnosti Lindex.

Kampaň zaměřená na vhodně zvolené spodní prádlo pro každou ženu bude spuštěna v květnu. Tento měsíc bude již nový sortiment k dostání prostřednictvím online obchodu i v kamenných prodejnách.

a2f11bf7cc0069fc_800x800ar

Foto: Archiv firmy