Iconiq pro vás otestoval vůni Bottega Veneta Eau Sensuelle

/ Michaela Hošková

Parfém k ženě patří od nepaměti. Stává se naší nedílnou součástí i poznávacím znamením. Často jen podle parfému muž okamžitě svou ženu zaregistruje, aniž by se po ní ohlédl. Výběr je tedy důležitý a musí se k vám zkrátka hodit. Samotný parfém o vás totiž mnoho prozradí.

Redakce Iconiqu pro vás otestovala nejnovější vůni značky Bottega Veneta, Eau Sensuelle, která je mladistvou a smyslnou adaptací původní vůně Bottega Veneta eau de parfum. Rozhodně ho můžeme doporučit ženám preferující výrazné vůně, za kterými se lidé otočí, aby přivoněli. Je to vůně pronikavá, zanechávající pocit sebevědomí, uvědomění, ale zároveň jemnosti a elegance.

bv_eau_sensuelle_hero_r_100

Původní eau de parfum byla první vůní Bottega Veneta prezentující odkaz, který je poctou dědictví značky skrze typické italské prvky. Dědictví značky, hluboce zakořeněné ve městě Vicenza, v oblasti Benátsko v severovýchodní Itálii, posloužilo jako inspirace pro originální ikonickou koženo-chyprovou vůni spolu s vizí designéra Tomase Maiera o elegantní klasické vile naplněné slunečními paprsky a vůní lesa a květin. O pět let později toto spojení mezi uměním a přírodou pokračuje s Eau Sensuelle. Vůně se vyvinula do výrazné ovocné, květinové, kožené, chyprové vůně naznačující pružnost a smyslnost renomovaného koženého zboží této značky. Tato interpretace původní eau de parfum vyjadřuje nečekanou a jemnější stránku ženskosti. Přidání svěží broskvové nóty a luxusního semišového akordu vytváří sílu originální kožené květinově-chyprové vůně s unikátním radostným zvratem.

eau-sensuelle-retouch

Už samotné balení Eau Sensuelle zůstává věrné trvalým zásadám Bottega Veneta, kterými jsou vynikající řemeslné zpracování a nadčasový design. Jak flakon, tak krabička představují sofistikovanou estetiku klasického designu proplétané kůže intrecciato. Flakon je v pulzujícím růžovém odstínu, zatímco krabička vystavuje odstíny od bledě růžové po čistě bílou. Vůně nabízí tři velikosti balení – 30, 50 a 75 ml a řadu doplňuje tělový krém.

duo-50ml-kopie-750x400

K parfému samozřejmě patří i reklama, která by vás měla přesvědčit minimálně o tom, abyste do parfumérie či butiku Bottega Veneta zavítaly a k vůni si přičichly. Pro zachycení podstaty vůně a udržení tradice „Art of Collaboration“ návrhář Tomas Maier znovu povolal legendárního fotografa Bruce Webera. Spolu se svěží a ikonickou krásou Niny d´Urso (která již byla tváří v kampani na originální vůni eau de parfum) vytvořili kampaň symbolizující mladistvou intimitu a jemnou smyslnost.

bottegaveneta-eau-sensuelle-01

Foto: Archiv firem