forburberryNe, nebojte, značka Burberry neukončila po patnácti letech spolupráci s Mariem Testinem. Naopak, módní kampaň na jaro/léto opět vyšla z jeho rukou. Mladému nadějnému fotografovi Brooklynu Beckhamovi, jež má na Instagramu více než 6 milionů followerů, svěřila značka kampaň k nové vůni.

Tuto sobotu fotografoval 16ti letý syn Davida a Victorie Beckhamových v Londýně nejnovější kampaň. Před hledáček fotoaparátu se mu postavili mladí britští modelové Ben Rees, Lewis Helim, Todd Dorigo, Eliza Thomas, Liv Mason Pearson, Maddie Demaine, Carvell Conduah a Harry Pourdjis. Fotky ze zákulisí sdílel Brooklyn na svém Instagramu a jak je vidět, budou opravdu povedené. Kreativní ředitel Christopher Bailey o svém novém fotografovi řekl “Brooklyn má opravdu výjimečný cit pro obraz a Instagram skvěle funguje jako platforma pro prezentaci jeho práce. Jeho styl a postoje jsou přesně to, co chceme přenést do kampaně a mě se neuvěřitelně líbí už snímky ze zákulisí dnešního focení.”

Screen-Shot-2016-01-30-at-16.03.50-670x429Nadšení kreativního ředitele ovšem nesdílejí ostatní profesionální fotografové, kteří se za tento tah do značky Burberry ostře pustili. Hlavním argumentem je pro ně fotografická nezkušenost a nechybí tu ani šeptanda o protekci. My si ovšem myslíme, že každý někdy začínal a byl nezkušený a i když má Brooklyn jistě velkou výhodu toho, že se v módním světě pohybuje od útlého věku a na přehlídkách Burberry sedává s rodiči v první řadě, kdyby neměl talent nepomohlo by mu nic na světě. Nám se prostě jejich výběr líbí a navíc skvěle koresponduje s omlazením značky, která hodlá oslovit mladší generaci a to hlavně za pomoci právě sociálních médií. V tom případě je Brooklynových 6 milionů followerů dobrá základna.

Zdroj foto: Instagram.com