Ne, nebojte, značka Burberry neukončila po patnácti letech spolupráci s Mariem Testinem. Naopak, módní kampaň na jaro/léto opět vyšla z jeho rukou. Mladému nadějnému fotografovi Brooklynu Beckhamovi, jež má na Instagramu více než 6 milionů followerů, svěřila značka kampaň k nové vůni.
Tuto sobotu fotografoval 16ti letý syn Davida a Victorie Beckhamových v Londýně nejnovější kampaň. Před hledáček fotoaparátu se mu postavili mladí britští modelové Ben Rees, Lewis Helim, Todd Dorigo, Eliza Thomas, Liv Mason Pearson, Maddie Demaine, Carvell Conduah a Harry Pourdjis. Fotky ze zákulisí sdílel Brooklyn na svém Instagramu a jak je vidět, budou opravdu povedené. Kreativní ředitel Christopher Bailey o svém novém fotografovi řekl “Brooklyn má opravdu výjimečný cit pro obraz a Instagram skvěle funguje jako platforma pro prezentaci jeho práce. Jeho styl a postoje jsou přesně to, co chceme přenést do kampaně a mě se neuvěřitelně líbí už snímky ze zákulisí dnešního focení.”
Nadšení kreativního ředitele ovšem nesdílejí ostatní profesionální fotografové, kteří se za tento tah do značky Burberry ostře pustili. Hlavním argumentem je pro ně fotografická nezkušenost a nechybí tu ani šeptanda o protekci. My si ovšem myslíme, že každý někdy začínal a byl nezkušený a i když má Brooklyn jistě velkou výhodu toho, že se v módním světě pohybuje od útlého věku a na přehlídkách Burberry sedává s rodiči v první řadě, kdyby neměl talent nepomohlo by mu nic na světě. Nám se prostě jejich výběr líbí a navíc skvěle koresponduje s omlazením značky, která hodlá oslovit mladší generaci a to hlavně za pomoci právě sociálních médií. V tom případě je Brooklynových 6 milionů followerů dobrá základna.
Zdroj foto: Instagram.com