Chanel oslavuje historii ikonické kabelky 11.12 v nové kampani

/ Lenka Komrsková

Francouzský label, o nějž se dlouhá léta staral návrhář Karl Lagerfeld, představuje novou kampaň Chanel Iconic, která je zaměřena na ikony mezi kabelkami, jež se za dobu své existence staly spolehlivým investičním kouskem. 

Nová klasika

Nová kampaň oslavuje legendární model Chanel 11.12, kterou vytvořil Karl Lagerfeld poté, co se připojil ke značce v roce 1983. Dlouhodobá ikona reinterpretuje kabelku Chanel 2.55, která byla poprvé uvedena na trh v roce 1955. Karlova inovace zahrnuje double flap, CC clasp, diamond quilted leather nebo kůži v řetězu.

Praktická investice

Model 11.12 září v centru pozornosti nové kampaně, jíž decentně doprovází modelky Anna Mouglalis, Imaan Hammam, Louise de Chevigny, Rianne van Rompaey a Zoé Adjani. Snímků se ujala nizozemská dvojice módních fotografů Inez van Lamsweerde a Vinoodh Matadin. Klasické modely Chanel patří mezi nejvýhodnější investice do módních kousků. Jejich hodnota se totiž neustále zvyšuje, což může usnadnit nákup kabelky za neobvykle vysokou částku.