-->

Chcete mít lepší náladu? Pak zařaďte do svého jídelníčku těchto 5 jídel

/ Anna Basiková

Je vědecky prokázáno, že jídlo velmi výrazně ovlivňuje naši psychiku. Některé potraviny mají dokonce vliv na tvorbu serotoninu – hormonu štěstí. Které to jsou?

Banány

V ovoci jsou, co se týče tvorby serotoninu, jednoznačnými favority a jsou považovány za přírodní antidepresiva.

Snímek obrazovky 2016-08-25 v 19.21.57

Špenát

Zlepšuje koncentraci a psychický výkon. Podporuje dobrou náladu a duševní stabilitu.

Snímek obrazovky 2016-08-25 v 19.23.45

Rajčata

Působí jako prevence onemocnění a podporují pozitivní mysl.

Snímek obrazovky 2016-08-25 v 19.22.26

Losos

Obsahují aminokyselinu tryptofan, která podporuje tvorbu serotoninu. Omega 3 mastné kyseliny navíc zabraňují pocitům smutku a úzkosti.

Snímek obrazovky 2016-08-25 v 19.23.09

Borůvky

Zbavují organismus stresu a napětí.

Snímek obrazovky 2016-08-25 v 19.24.10