House of DVF: Nový seriál ze světa módy

/ Monika Kolářová

Lidé jsou nadšení v momentě, kdy se jim naskytne možnost, dostat se blíž do prostředí, které obdivují. A právě nyní se nabízí všem fanouškům módy originální varianta – seznámit se díky novému televiznímu seriálu s královstvím značky Diane von Furstenberg.

Televize E!, kterou nabízí O2 TV uvede od zítřejšího večera novou show s ojedinělým konceptem, která nás nechá nahlédnout do prostředí módního domu DvF – House of DVF. Partnerem premiéry se v České republice stal butik DUSNI3, exkluzivní prodejce této značky.

DUSNI3 interiér

Seriál je založen na poměrně jednoduchém scénáři, postupně se v něm představí osm mladých žen, jimž se naskytla životní příležitost, a to stát se globální ambasadorkou značky DVF.

Zároveň je to pro ně, jejich život a dosavadní kariéru obrovská příležitost, jelikož se budou pohybovat kolem jedné z nejmocnějších žen módního světa, které se podařilo vybudovat značku symbolizující nezávislost, ženskou sílu a sebejistotu.

Diane zde tedy vystupuje po celou dobu spíš v roli mentorky, a dává tak možnost několika kandidátkám, které sama vybrala, nahlédnout do svého mocného impéria a pracovat po dobu několika týdnů po svém boku v kreativním týmu na Manhattanu.

NUP_164743_0778

“Díky televiznímu projektu House of DVF jsem schopná otevřít dveře do mého módního domu a ukázat mladým ženám ty nekonečné možnosti, které může móda nabídnout,“ potvrdila návrhářka. Premiérový díl byl ve Spojených státech odvysílán již ve čtvrtek, a to při další výjimečné příležitosti – na trh byla uvedena biografická kniha o Diane „The Woman I Wanted To Be“.

Díky seriálu se diváci dozví něco blíže o organizace předávání DVF Awards, přípravách tiskové konference nebo realizaci samotné módní přehlídky, během níž je představena kolekce Diane von Furstenberg jaro/léto 2015 na týdnu módy v New York City.

dvf10-326x490

Každým týdnem budeme moci sledovat například style editorku Jessicu Joffe a kreativní ředitelku Stefani Greenfield, které budou průvodkyněmi rozmanitých uchazeček – módní fotografky z Utahu, studentky s italskými kořeny, módní stylistky ze San Francisca nebo energické módní blogerky.

Na první pohled se jedná o mladé ženy s odlišnými životními osudy, ty se ovšem střetávají na jednom místě v impériu legendární návrhářky a samy kamarádky-konkurentky postupem času zjistí, že ke splnění všech požadavků budou potřebovat nejen krásnou tvář a styl, ale především pevné nervy.

Foto: PR firmy