Kolekce zahrnuje korzet, podprsenky a kalhotky. Prádlo je velmi příjemné na dotek a navíc se dá prát v ruce na 30 stupňů. Intimissimi nikdy nezahálí. Stále chce přinášet něco nového, aby oslovila každého z nás. K vytvoření reklamní kampaně, která představuje novou formu svádění, byl přizván fotograf Raphael Mazzucco. Ten zvěčnil celkem šest kožených modelů na šesti svůdných modelkách. Celá scenérie se odehrává v typickém prostředí italské vesnické usedlosti. Fotografie jsou plné kontrastů – staré kamenné zdi oproti krásné mladé modelce v moderním prádle, tmavá kůže v kontrastu s její blond hřívou. Voda je zde jako symbol života a znovuzrození. Celá kampaň je pojata oproti dřívějším letošním kampaním zalitých sluncem, barvami a romantikou Toskánska a Sicílie inovativním způsobem. Setkáváme se s černobílými fotografiemi se sexy provokativní atmosférou.

Speciální kolekce Nero bude k dostání ve vybraných buticích Intimissimi po celém světě včetně České republiky.

Foto: PR firem