Nová kampaň značky Aldo

/ Monika Kolářová

Kanadská značka Aldo, provokativní módní fotograf Terry Richardson, hvězdné modelky a obuv, která křičí svojí jednoduchostí i pohodlností, což dokážou ocenit fanoušci jakéhokoli stylu. Všechny tyto prvky jsou k nalezení právě v nové kampani.

Aldo má svoji tradici již od 70. let minulého století. V dnešní době vlastní přes tisíc prodejen v 65 zemích a více než 160 obchodů s doplňky v dalších 19 zemích. Na českém trhu je však poměrně krátce. První dostupná kolekce byla ta pro jaro 2012, která byla k zakoupení na pražském Chodově. Následovalo otevření dalších dvou prodejen v hlavním městě a také jedna v Plzni. Rostoucí popularitu značky jistě podpoří i poslední zveřejněná kampaň pro období podzim/zima 2013-14.

Tu opět nafotil legendární módní fotograf Terry Richardson. V jednoduché a přesto velice efektní kampani s názvem „Give me Aldo“ účinkují hvězdné modelky – Jessica Stam, Jourdan Dunn, Lily Donaldson, Anais Pouliot a Ming Xi i dva modelové – Florian Van Bael a Mathias Lauridsen; všichni zachyceni v černých outfitech před bílým pozadím v zábavných pózách.

Podzimní kolekci, která bude k dostání již na počátku října, charakterizují 3 barevné odstíny – černá, červená a šedá, což jsou barvy, které budou vždy aktuální a trendové. Přehlédnout nelze ani tmavě modrý pár s širokým podpatkem. Navíc je doplňují pouze výraznější přezky a zipy. O potiscích či mixování různých barev si tentokrát nechme pouze zdát. Kreativní ředitel a víceprezident značky Douglas Bensadoun se zaměřil spíše na spojení dvou různých a kvalitních materiálů, co ve výsledku přináší elegantní a kontrastní poklady, které rozzáří kdejaký zamračený den.

Foto: Archiv firem