-->

Tvář, které to uvěříme

/ Michaela Hošková

Švédský módní řetězec H&M má novou tvář své letní kampaně a nyní představil i kompletní řadu reklamních vizuálů s čokoládovou kráskou Beyoncé.

Již před časem H&M představilo první vizuály, které ukazují zpěvačku ležící na lehátku na rozpálené pláži. Nejnovější fotografie ukazují Beyoncé oblečenou jen do plavek. Na celé kampani je důležité to, že hlavní ikona je žena plných tvarů, které všechny uvěříme, že i nám tyto plavky budou slušet, i když nemáme postavu tzv. chodících ramínek, jak často kritici rádi nazývají extrémně vyhublé modelky. Beyoncé nepatří mezi extra štíhlé, ale přesto mezi nejkrásnější ženy světa. H&M je móda určená pro širokou veřejnost a tato tvář to jen podtrhuje.

“Vždy jsem oceňovala, že H&M se soustřeďuje na módu dostupnou pro všechny. Práci na této kampani jsem si velice užívala. Měla jsem pocit, že natáčím video, než že tvořím regulérní reklamní kampaň”, uvedla Beyoncé.


Foto: Archiv firem