Woolrich otevřel první obchod v České republice

/ Jana Čechová

Značka, která ve spojených státech ve směru outdoorového oblečení hraje prim, otevřela svůj obchod i v Praze. Očekávejte pohodlí, trvanlivost, odolnost, hřejivost a jednoduchost s tradicí více jak 180 let.

Outdoorové oblečení, které v prvopočátcích sloužilo především jako pracovní, mělo chránit před nepříznivými vlivy počasí pro zemědělce a pracovníky v těžkém průmyslu. Rychle si však jeho praktičnost oblíbila široká společnost, do které se zahrnuli i lovci, rybáři, vojáci a dokonce i vyznavači hippies. Značka Woolrich byla ztělesněním ducha Ameriky.

Značka expanduje po Evropě a neminula ani hlavní město naší země. Jen před několika málo dny tu otevřela první prodejnu a to přímo v centru Prahy v Železné ulici.

Nadčasový design a vysoká funkčnost

Každá značka si zakládá na určitých prioritách. Woolrich dbá na nadčasový design a vysokou funkčnost. Ostatně tyto dva body jsou základním kamenem celého úspěchu tohoto brandu. Aby mohla značka předvést své výtvory Evropě, rozhodla se pro vytvoření nového oddělení pro design a styl, které mělo vytvořit mix stylů USA, Evropy a Japonska a navrhnout moderní kolekce včetně základních priorit.

Pilné včelky se „skrývají“ pod Woolrich a jejich práce je nyní k vidění i v Německu, Rakousku, Švýcarsku, Holandsku, Belgii, Skandinávii i Francii. Expandují však nejenom v Evropě, ale míří například i do Japonska či Kanady.

Svou strategii světového rozšíření působnosti podporuje značka Woolrich díky maloobchodnímu prodeji prostřednictvím výstavby sítě exkluzivních obchodů Woolrich a také pomocí speciálních prodejních míst, tzv. „shop in shop“ v hlavních evropských i světových metropolích.

Uspořádání obchodů vždy odpovídá filozofii značky Woolrich, která klade důraz na zachování autenticity při moderním zpracování jednotlivých produktových řad. Obchody jasně vyjadřují příslušnost k hodnotám a tradici značky, reflektují neformální styl populární v USA a moderní image kolekcí.

Zda osloví i českou populaci  je jen otázkou času.

Foto: Archiv firem