Zpěvačka Alicia Keys tváří parfému Dahlia Divin

/ Kamila Písaříková

Talentovaná zpěvačka Alicia Keys se stala tváří parfému Givenchy Dahlia Divin. Nová vůně této značky se line v jasmínových tónech a zářivé zlaté barvě.

Alicia Keys spojila opět své jméno se světem módy. Aktuálně se stala novou tváří značky Givenchy, tedy konkrétně nové vůně Dahlia Divin, vůně plné světla, která připomíná šaty Haute Couture od Givenchy.

Oděna ve zlatých šatech se zářivými odlesky vypadá Alicia Keys na reklamních materiálech úchvatně. Zlatá barva a Dahlia Divin jsou poznávacími signály vůně – od samotného obsahu, který je popsán jako záře zachycená ve flakonu, přes zlatou nitku na jeho hrdle až po již zmíněné zářivě zlaté šaty, které oblékla tvář vůně Alicia Keys v reklamní kampani a které pro ni navrhl sám umělecký ředitel Givenchy Riccardo Tisci.

dahlia-divin-alicia-keys-givenchy

Dahlia Divin je ovocně květinová vůně s temnějším základem. Základ je dřevitý, santalové dřevo a pačuli. Ve vůní ucítíte na první přivonění především jasmín, který je také hlavní složkou. Mimo jasmín je to pak mirabelka, pačuli, šantalové dřevo, co vůni dodává medovou sladkost. Vůni Dahlia Divin stvořil parfumér Francois Demachy, který o ni řekl “Dahlia Divin odhaluje auru s květinovo-dřevitým nádechem. Pro ztělesnění ženy Dahlia Divin jsem vytvořil kombinaci tónů jemných a lahodných: rovnováha mezi barvitými a šťavnatými nótami je mírně regresivní, vypráví tvůrce. Do vůně jsem také přidal prvky prozářené sluncem, abych mohl vytvořit přesnou stopu této šlechetné a zářící múzy.”
Flakón Dahlia Divin je jako obraz nejkrásnějších rób značky Givenchy – přepychový, ženský, dokonale strukturovaný a plný významných detailů. Jemně zaoblené hrany jsou zdůrazněny masivním sklem. Naprostá rafinovanost na závěr . zlaté logo Givenchy prosvítá i na zadní straně flakónu. Parfém je prezentován bílém pouzdře lemovaném béžovou a zlatou.
Dahlia Divin je uvedena ve třech velikostech –  30, 50 a 75 ml a seženete ji především v parfumeriích Sephora, ale i v běžné síti parfumerií.
Foto: Archiv značky