Herečku Michelle Williams si snad každý vybaví ze seriálu Dawsonův svět či z filmu Zkrocená hora. Dnes je jí sice o pár let víc, ale stále je šarmantní dívkou s přátelským úsměvem. Michelle si v dnešní době užívá na Broadwayi v inscenaci klasického muzikálu Kabaret, kterou spolurežírují Sam Mendes a Rob Marshall.

I přes pracovní povinnosti si Michelle našla čas k další spolupráci s věhlasnou značku Louis Vuitton. Reklamní kampaň, respektive její nafocení dostal na starosti Peter Lindberghem a ve své činnosti fotografa absolutně nepochybil.

MW_FDP 2_200x245_Right_BD

Peter nafotil Michelle ve smyslu rovnováhy síly a křehkosti tak, jak Michelle na své okolí působí a díky čemuž je správnou volbou pro tuto značku. V kampani tak můžete kromě krásné herečky spatřit především dvě kultovní kabelky Capucines a Lockit v nových odstínech. První verze Capucines je k mání v nebeské modré, delikátní růžové a tmavě modré s výrazně růžovým lemováním, zatímco její kolegyně Lockit přichází v béžovém a černém kabátku s lemováním z hadí kůže.

MW_FSP 1_200x245_BD

Michelle vůbec poprvé nafotila modely z kolekcí Nicolase Ghesquièra a bez povšimnutí by neměly zůstat ani hodinky Emprise.

Celá reklamní kampaň působí příjemným, intimním podzimním duchem, který nás pomalu obklopuje a krása blonďaté herečky koresponduje s čistou linií kabelek i oblečení. V tištěné podobě bude tato spolupráce k vidění během říjnových vydání světových magazínů. My vám ji představujeme již dnes.

MW_FSP 3_ 200x245_BD

Foto: Peter Lindbergh