Speciálně pro tuto zimu tak vznikla spolupráce s českou módní návrhářkou Petrou Balvínovou a její značkou Tiqe. Petra navrhla designovou čepici a šálu, kterou získají zákazníci za nákup nad 5000 korun.

„Když mě přizval Douglas ke spolupráci na vánočním dárku, přemýšlela jsem nad tím, co by ženy i muže potěšilo a zároveň spojilo dohromady oblast kosmetiky a módy. Napadla mne čepice. Je v zimě nepostradatelná a přitom není lehké najít takovou, která by slušela,“ říká o spolupráci samotná návrhářka.

Petra Balvínová navrhla kulíšek ve třech barvách s ručně vyráběnou bambulí, pro muže pak černou šálu s copánkovým vzorem. Šála se nosí křížem i na klasický způsob a hodí se tak skvěle k vlněným kabátům i kožení bundě. Petra přizvala  make-up artistu Parfumerie Douglas Filipa Nováka, aby vymyslel pro zákaznice „líčení pod čepici“.

Značku Tiqe založila módní návrhářka Petra Balvínová v roce 2006 ( čte se IQ Tykve) se záměrem vytvořit odlehčenou modelovou pret – a – porter. Modely značky TIQE mají jasnou koncepci, vycházející s jedinečnosti osobnosti a jejího bytí.

Za svou krátkou existenci si TIQE již našla svůj rukopis a její tepláky s volánky na zadečku již procházejí první inovací, stejně tak jako trenky pod sukní či bundy s balónovými volány. V originální a zakázkové tvorbě využívá především luxusní materiály a vtipnost detailu charakterizující značku.