Girl Power
Feministická trička rozjela Maria Grazia Chiuri hned ve své první kolekci pro módní dům Dior. Nesla nápis We should be feminists a její mise pokračovala i v dalších sezonách. Užitečného trendu se chytly i další labely, tak se girl power topy pořádně vybavte!
- Marika Vera
- Double Rainbouu
- Blouse
Dovolená
Ultimátním devadesátkovým trendem jsou pak lehce přehnaná trička, která slouží jako suvenýry z dovolené. Ve velkém se jich ujal label Balenciaga, jenž dokonce musí zaplatit tučnou pokutu za inspiraci topy, které jsou na stáncích v New York City. Jaké město zvolíte vy?
- Balenciaga
- Vetements
- Gucci
Message
Vyjádřit oblečením nějakou message je jednou z nejlepších cest, jak si své motto nebo názory užít a prezentovat je světu. Více či méně důrazná hesla jsou neoddělitelnou součástí fashion triček. Tak si nejlépe nechte natisknout svá vlastní!
- Re/Done
- Christopher Kane
- Vivienne Westwood
Band
Klasika všech klasik, band trička. Vyhněte se módním řetězcům, které pár all-time favoritů produkují ve velkém a raději zamiřte na stránky s merchem vašich oblíbených artists. Nebo si je zase nechte potisknout sami, ať máte originál.
- Gucci
- R13
- Madeworn
Logomania
Další comeback trend, jenž je pro svou povolenou okázalost oblíbený už několik sezon, je logománie. Nejvíce samozřejmě fungují varianty od top designérů. Najdete je také u všech z nich!
- Isabel Marant Étoile
- Balmain
- Prada