Kniha oslavující čtrnáctiletou spolupráci módního domu Bottega Veneta a kreativního ředitele Thomase Maiera je opravdu skvostným kouskem. Na 656 stranách najdete 1000 černobílých a barevných fotografií těch nejvěhlasnějších jmen jako Peter Lindbergh, Annie Leibovitz nebo Steven Meisel, kteří pro módní dům nafotili kampaně.
Výběr umělce ztvárňujícího sezónní kampaň je podle Maiera stejně důležitý, jako samotný proces tvorby kolekce, jako výběr textilií, vzorů a barevnosti. Teprve vše dohromady totiž tvoří dokonalý celek. A to je důvod, proč spolupracuje jen s těmi nejlepšími.“Vždy se snažím přemýšlet, jak konkrétní kolekce sedne konkrétnímu umělci a odtud pramení jeho výběr. Taková spolupráce má pak smysl pro nás i pro samotného tvůrce,” říká kreativní ředitel módního domu Bottega Veneta a dodává, že práce s různými umělci představuje pokaždé novou výzvu.
Zdroj foto: Bottega Veneta
- Ryan McGinley for Bottega Veneta Cruise 2014/2015 Campaign
- Ryan McGinley for Bottega Veneta Cruise 2014/2015 Campaign
- Robert Longo for Bottega Veneta Fall Winter 2010/2011 Campaign
- Robert Longo for Bottega Veneta Fall Winter 2010/2011 Campaign
- Nan Goldin for Bottega Veneta Spring-Summer 2010 Campaign
- Nan Goldin for Bottega Veneta Spring-Summer 2010 Campaign
- Jürgen Teller for Bottega Veneta Fall-Winter 2015/2016 Campaign
- David Armstrong for Bottega Veneta Cruise 2013/2014 Campaign
- Alex Prager for Bottega Veneta Spring-Summer 2011 Campaign