Dior nemohl udělat lepší krok, než za svou kreativní ředitelku zvolit Marii Grazii Chiuri. Hned s první kolekcí způsobila rozruch, podařilo se jí zachovat diorovskou eleganci a něhu a oživit ji mladistvým, téměř až streetovým lookem. Nezapomenutelným, nyní již ikonickým modelem, se stalo tričko s nápisem We Should All Be Feminists, které sklízelo úspěch hned ve dvou sezonách, Spring a Fall 2017.

Jaro 2018 nemohlo zůstat bez další potřebné message. V kampani, jíž fotografoval Patrick Demarchelier, hraje hlavní roli supermodelka Sasha Pivovarova, která kreslí portréty žen. Návrhářka se na pruhovaném triku ptá na palčivou otázku: Why Have There Been No Great Women Artists? Možná proto, že historii nejčastěji psali muži a o mužích. Ženy se v nám dochovaných zdrojích objevovaly spíše jako objekty uměleckých děl, než jako jejich autorky.

Maria Grazia Chiuri už ale zažité nerovnosti nehodlá dále přehlížet a pokračuje ve feministickém osvícení, které je potřeba i v roce 2018. O to spíš, když i v této době existují tak hluboko zakořeněné a uměle vytvořené stereotypy. My designovému světu, jenž loni vyvolal vlnu feministické módy, tleskáme, stejně jako Hollywoodu, který dal na letošních Zlatých glóbech jasně najevo, že čas vypršel neboli #TimesUp.