To samé si myslí stále více a více populární a obdivovaný kreativní ředitel značky Gucci Alessandro Michele. “První místo, kde oslovíme své zákazníky je bezesporu internet,” prohlásil a začal konat. Minulý víkend spustil zcela nové webové stránky určené pro USA a Kanadě. Alessandro má naštěstí ve svých pokročilých názorech velkou podporu v CEO Marco Bizzarri, takže je jasné, že se od této značky dočkáme ještě řady změn.
Velké procento zákazníku získá první informace na webových stránkách a tím se toto místo stává centrem komunikace. “V budoucnu bychom měli pro komunikaci značky nejprve myslet na webové stránky jako na kontaktní místo a na všechny nástroje s tím spojené, které každou novou zprávu jen více podpoří,“ dodává CEO Bizzari.
Jak už bylo řečeno, na nových webových stránkách se nedílně podílel Alessandro Michele, který zkrátka a jasně chce změnit image a postavení celé značky. Je vidět, že dokáže jako jeden z mála přemýšlet globálně, protože dnes není móda jen o hezké kabelce či přesně padnoucích šatech. Významnou změnou nového webu je sekce The Agenda, která má zákazníkům pomoci najít svou individualitu.
Není náhoda, že první inovativní webové stránky byly odstartovány v USA a Kanadě. Je to hlavní trh pro tuto značku a zároveň země, které jsou lídry v oblasti internetu. Zákazníci více jak kde jinde nakupují on-line, hledají informace na internetu a ustupují od tiskových magazínů. Nicméně nemusíme se bát, protože Gucci nezůstává stát na jednom místě a věří v budoucnost internetu i u nás v Evropě, z čeho logicky má naše redakce velkou radost. V roce 2016 Gucci spustí nové webové stránky i v Evropě, Austrálii a Asii, kde se luxusu stále více a více daří.
Foto: Gucci