To samé si myslí stále více a více populární a obdivovaný kreativní ředitel značky Gucci Alessandro Michele. “První místo, kde oslovíme své zákazníky je bezesporu internet,” prohlásil a začal konat. Minulý víkend spustil zcela nové webové stránky určené pro USA a Kanadě. Alessandro má naštěstí ve svých pokročilých názorech velkou podporu v CEO Marco Bizzarri, takže je jasné, že se od této značky dočkáme ještě řady změn.

MTMzODM1MTcyNTc4NjMwMTEw

Velké procento zákazníku získá první informace na webových stránkách a tím se toto místo stává centrem komunikace. “V budoucnu bychom měli pro komunikaci značky nejprve myslet na webové stránky jako na kontaktní místo a na všechny nástroje s tím spojené, které každou novou zprávu jen více podpoří, dodává CEO Bizzari.

Jak už bylo řečeno, na nových webových stránkách se nedílně podílel Alessandro Michele, který zkrátka a jasně chce změnit image a postavení celé značky. Je vidět, že dokáže jako jeden z mála přemýšlet globálně, protože dnes není móda jen o hezké kabelce či přesně padnoucích šatech. Významnou změnou nového webu je sekce The Agenda, která má zákazníkům pomoci najít svou individualitu.

MTMzODM1MTcyMzEwMTkzNDI2

Není náhoda, že první inovativní webové stránky byly odstartovány v USA a Kanadě. Je to hlavní trh pro tuto značku a zároveň země, které jsou lídry v oblasti internetu. Zákazníci více jak kde jinde nakupují on-line, hledají informace na internetu a ustupují od tiskových magazínů. Nicméně nemusíme se bát, protože Gucci nezůstává stát na jednom místě a věří v budoucnost internetu i u nás v Evropě, z čeho logicky má naše redakce velkou radost. V roce 2016 Gucci spustí nové webové stránky i v Evropě, Austrálii a Asii, kde se luxusu stále více a více daří.

gucci website

Foto: Gucci