Eva Jiřičná i Tamara Kotvalová, majitelka Carollina, mají mnoho společného. Kromě úspěchů v profesním životě jsou obě velmi empatické a snaží se pomáhat lidem, kteří v životě tolik štěstí neměli a potřebují podporu druhých. Díky jejich společnému snažení se tak letos dostane půl milionu korun k mladým lidem, kteří v osmnácti letech odcházejí z dětského domova do běžného života. Nadační fond Veroniky Kašákové jim zajišťuje „průvodce“, mentora, který jim pomáhá v reálném světě a snaží se, aby se co nejpřirozeněji zařadili do společnosti.
Architektka Eva Jiřičná si Nadační fond Veroniky Kašákové vybrala sama. Vzdala se pro sebe jakékoli odměny a částku 500 tisíc korun tak kompletně věnuje této charitativní organizaci.

„Evu Jiřičnou velmi obdivuji, vážím si jí profesně i lidsky. Je to dáma oddaná své profesi, zároveň však neustále připravená pomáhat druhým. Mám ráda silné ženy, co mají navíc velké srdce,“ dodává ke spolupráci Tamara Kotvalová a prozrazuje: „S Evou se známe již delší dobu, fotily jsme spolu před lety nadační kalendář. Letos jsme se spojily, abychom společně podpořily ty, na které svět, třeba i ten profesní, teprve čeká.“

„Jsem ráda, že můžu přispět Nadačnímu fondu Veroniky Kašákové, který se stará o zapomenuté děti vycházející z dětských domovů. Mám radost, že mohu podpořit právě tuto nadaci, jejíž zakladatelka z vlastní zkušenosti ví, jak se takový mladý člověk cítí.“ Vysvětluje svůj výběr Eva Jiřičná.

Všichni „friends of the brand“, tedy přátelé rodinné firmy Carollinum, budou i letos tvářemi české společnosti, jež zastupuje na našem trhu patnáct světových hodinářských značek v čele s Rolex, Patek Philippe či Breitling.

Národní hrdost

Do kampaně byly vybrány osobnosti, s nimiž má Tamara Kotvalová, majitelka společnosti Carollinum, i její kolegové a rodina výjimečný vztah. Tamara Kotvalová koncept kampaně osvětluje: „Kampaň není prvoplánová, hodinek na zápěstí či v dlaních ambasadorů si možná ani nevšimnete. V hlavní roli jsou právě lidé, ke kterým s velkou úctou vzhlížíme a dlouhodobě je podporujeme. Jsou to osobnosti, které naší republice přinesly věhlas, a to i v zahraničí. Národní hrdost je pro Carollinum i pro mě osobně velmi důležité téma. Byla bych ráda, kdybychom nezapomínali na ty, kteří naši zemi reprezentují a mnohdy stojí v první linii.“

V kampani jste již měli příležitost vidět kardiochirurga profesora Jana Pirka, válečného veterána a posledního žijícího pilota RAF armádního generála Emila Bočka, českou golfistku hrající americkou LPGA Tour Kláru Spilkovou a profesionálního cyklistu Zdeňka Štybara. Sešli se před objektivem Braňa Šimončíka, jednoho z nejuznávanějších fotografů u nás i ve světě.

O Evě Jiřičné

Významná česká architektka a designérka pochází ze Zlína, žije převážně v Londýně, jejím českým domovem je Praha. Vystudovala obor architektura na ČVUT v Praze a studovala Akademii výtvarných umění v ateliéru Jaroslava Fragnera. V roce 1968 odjela na stáž do Londýna, po invazi vojsk Varšavské smlouvy již nebyla vpuštěna do země a byla prohlášena za nepřítele státu. Nastoupila do architektonického ateliéru Louis de Soissons a podílela se na projektu přístavu v Brightonu. Poté začala spolupracovat s věhlasným britským architektem Richardem Rogersem, proslavila se interiéry módních butiků v Londýně a New Yorku. Pro její práci je typické využití skla, kovu a betonu. Třináct let učila na Vysoké škole uměleckoprůmyslové v Praze, je členkou londýnské umělecké instituce Royal Academy of Arts. Eva Jiřičná je stále aktivní v práci, společně s Petrem Vágnerem vede v české metropoli architektonický ateliér AI DESIGN. Za svou práci získala mnohá vyznamenání a ocenění.

O společnosti Carollinum

Carollinum je česká rodinná společnost, lídr v prodeji luxusních hodinek. V Praze v Pařížské ulici provozuje jediný značkový butik Rolex v ČR, největší ve střední Evropě, butik exkluzivní značky Patek Philippe, nově butik Breitling a multibrandový butik Carollinum s hodinkami značek IWC, Vacheron Constantin, A. Lange & Söhne, Panerai, Breitling, Cartier, Tudor, TAG Heuer a dalšími. Velkoobchodně zastupuje čtyři značky: Montblanc, Baume & Mercier, Hamilton a Mido. Společnost vznikla v roce 1996 a jejím jediným vlastníkem je podnikatelka Tamara Kotvalová.