LVMH vs. Fenty: Proč Rihanny ready-to-wear značka končí?

/ Lenka Komrsková

Společnost Moët Hennessy Louis Vuitton oznámila, že po pouhých dvou letech od debutu na Paris Fashion Week v roce 2019 končí Rihanny luxusní ready-to-wear značka Fenty. Byla při tom budována od samotného začátku.

Co k zavření značky vedlo?

Koncern LVMH se v prohlášení pro web Fashionista vyjádřil, že se společně s Rihannou rozhodli k velkému kroku poté, co společnost L Catterton získala podíl ve značce spodního prádla Savage X Fenty. Fokus LVMH však zůstává na kosmetických a beauty řadách Fenty Skin a Fenty Beauty a již zmíněné úspěšné značce Savage X Fenty. Ready-to-wear kolekce se podle statementu pozastavuje.

Revoluce Fenty

Launch Fenty pod LVMH znamenal hned několik historických fashion událostí. Zcela poprvé se stala afroamerická žena kreativní ředitelkou a CEO labelu pod společností LVMH. Koncern, pod nějž patří i Dior, Fendi, Givenchy či Marc Jacobs, také poprvé od roku 1987 vzal pod svá křídla značku s cílem vybudovat ji úplně od začátku.