Značka H&M si tentokrát pro svoji prezentaci zvolila netradiční místo – Skleník Botanické Zahrady Univerzity Karlovy. A podívaná to byla skutečně originální.

Po vstupu do skleníku všechny hosty uvítaly usměvavé hostesky a hned na to hejno papoušků pokřikujících ve výškové voliéře. Prostor lemovaly fotografie z kolekce H&M Conscious a mezi květinami a exotickými rostlinami pózovaly figuríny oblečené do jednotlivých outfitů. Expozice byla rozdělena do dvou skleníků, které tématicky oddělovala především hudba, lámané beaty střídala živá hra na violoncello.

hm (2)

H&M Conscious si dalo závazek, který představuje v sedmi bodech –

1. Poskytovat módu pro uvědomělé zákazníky

2. Zodpovědně si vybírat dodavatele

3. Být etický

4. Respektovat klima

5. Redukovat, recyklovat, opětovně použít

6. Využívat zodpovědně přírodní zdroje

7. Utužovat komunity

1064_01_low copy

V praxi jde o kolekci, která respektuje naši planetu, snaží se používat bavlnu z obnovitelných zdrojů, dbát na spravedlivé pracovní podmínky. Rozdělena je na dvě linie, Conscious a Conscious Exclusive. Linie Exclusive je navržena z vysoce kvalitních tkanin s vyšívanými detaily. Inspirací jí bylo vášnivé flamenco a bohémský svět. Mezi nově použité materiály patří ekologická kůže a organické hedvábí. Celosvětově putuje kolekce do obchodů 10.dubna. Tváří kampaně H&M Conscious se stala modelka a herečka Amber Valletta.

Foto: Kamila Písaříková, archiv H&M