Rodinná společnost Carollinum si s ambasadory připomíná pětadvacáté výročí a nově vítá Tomáše Berdycha

Rodinná společnost Carollinum

Úspěšná kampaň s „friends of the brand“ Carollina vrcholí. Česká společnost zaměřující se na prodej luxusních a prémiových hodinářských značek oslavuje již pětadvacáté výročí. V letošním roce se spojila se sběratelem hodinek a bývalým profesionálním tenistou Tomášem Berdychem. Současně si společnost připomíná 20 let od otevření monobrandového butiku Carollinum v roce 2002.

Původní kampaň společnosti Carollinum oslavuje osobnosti Česka, které se zasloužily o věhlas republiky v zahraničí. Leitmotivem je národní hrdost. To je téma, jež v Carollinu rezonuje – důraz na tradici, morální hodnoty a pomoc těm, kdo ji potřebují, je neodmyslitelně spjat s myšlenkou Carollina. Kampaň začala v roce 2020, jejími tvářemi se před dvěma lety stali poslední žijící pilot RAF armádní generál v. v. Emil Boček, kardiochirurg profesor Jan Pirk či golfistka Klára Spilková. V minulém roce se k této trojici přidali profesionální cyklista Zdeněk Štybar a fenomenální architektka Eva Jiřičná.

Celá kampaň vrcholí na jaře 2022 a její součástí se stává další významná osobnost českého sportu, finalista Wimbledonu z roku 2010 a nejmladší tenisová legenda Tomáš Berdych. Sběratel hodinek a velký fanoušek jemné mechaniky, který se letos stal ambasadorem společnosti Carollinum, je také jedním z nejslavnějších sportovců v historii Česka.

Carollinum

Zdroj: Se souhlasem Carollinum

Tamara Kotvalová, majitelka a zakladatelka Carollina, se v nejnovější kampani objeví po boku ambasadorů. Ke kampani dodává: „Naše kampaň s významnými osobnostmi Česka nebyla prvoplánová, hodinek ambasadorů jste si možná ani nevšimli. Její myšlenkou bylo spojit se s lidmi, kteří nás reprezentují a proslavili naši zemi i v zahraničí. Podpořit ty, kteří si zaslouží opravdovou pozornost. Naše přátele, k nimž s úctou vzhlížíme a dlouhodobě podporujeme je nebo jejich projekty. Například s architektkou Evou Jiřičnou jsme se domluvily, že odměnu půl milionu korun věnuje Nadačnímu fondu Veroniky Kašákové na pomoc mladým lidem opouštějícím dětské domovy.

O SPOLEČNOSTI CAROLLINUM

Carollinum je česká rodinná společnost, lídr v prodeji luxusních hodinek. V Praze v Pařížské ulici provozuje jediný značkový butik Rolex v ČR, největší ve střední Evropě, butik exkluzivní značky Patek Philippe, butik Breitling a multibrandový butik Carollinum s hodinkami značek IWC, Vacheron Constantin, A. Lange & Söhne, Panerai, Breitling, Cartier, Tudor, TAG Heuer a dalšími. Velkoobchodně zastupuje čtyři značky: Montblanc, Baume & Mercier, Hamilton a Mido. Společnost zahájila provoz v roce 1996 a jejím jediným vlastníkem je podnikatelka Tamara Kotvalová.