Již od března spustila společnost Danone novou reklamní kampaň, tentokrát mezinárodního formátu a využila k ní popularity exotické zpěvačky Shakiry. Že šlo o správnou trefu, která tak pomohla zpěvačce s prodejem nové desky, není pochyb.

Shakira1

Líbivá melodie nutí k hledání na hudebním serveru, všichni totiž touží vědět, o kterou píseň a desku vlastně jde. Reklamní kampaň s názvem „Odvažte se cítit dobře“ míří na cílovou skupinu žen i mužů, kteří podvědomě touží po krásném těle, či krásné partnerce. Při výběru jogurtů v obchodě si jednoduše při pohledu na Activii vzpomenete na krásnou Shakiru s perfektním bříškem a ladně kroutícími boky. Zatoužíte tak po výrobcích značky Danone. Alespoň v to doufají výrobci.

Shakira2

Shakira skáče od A do Z. Není to tak dlouho, co byla tváří reklamy na Pepsi Colu a nyní představuje zdravé kultury v jogurtových nápojích. Ostatně, kdo přijde s lukrativní nabídkou pro celebrity, často vyhrává.

Zpěvačka tančící v lese „běží“ na televizních obrazovkách v padesáti zemích světa. Není tedy pochyb, že písnička s názvem Dare (La la la) uchvátila mnoho posluchačů. Kolik díky tomu Shakira vydělala zatím není známo, jistě to bude ale jedno z nejprodávanějších alb dnešní doby.

Reklamní spot s jasným sloganem: Víte, co se stane, když si dáte Activii? Activia obsahuje unikátní živé kultury, které se dostanou až do střevní mikroflóry. Proto je tak jedinečná. Activia pomáhá pohodě vašeho zažívání. A když se vaše bříško usmívá, usmíváte se i vy. Activia – dobrý pocit začíná uvnitř.

Shakira4

V poslední době však značka Danone získává nemalé množství negativních názorů, nemluvě o různých výzkumech, které vypovídají o minimálním, ne-li žádném množství živých kultur v jejich výrobcích. Kde je pravda dnes asi nerozlouskneme, avšak získá i vás Shakira pro konzumaci Activie?

Foto: Pinterest.com