Cacharel nebude na týdnu módy

/ Redakce

Cacharel je francouzskou značkou oděvů, doplňků i parfémů. V roce 1962 ji založil Jean Bousquet, talentovaný syn prodavače šicích strojů. V roce 1963 se blůzka této značky objevila na titulní straně ELLE magazínu, což jí dostalo do celosvětového povědomí.

Dnes je tato značka charakteristická mladistvým stylem, ženskostí a používáním světlým odstínů barev. Nejen v její domovině, v Paříži, je velice úspěšná. I přesto se její vedení rozhodlo zrušit přehlídku, která měla být součástí přehlídkového programu únorového týdne módy.

Už na počátku listopadu se konala schůzka s novým výkonným ředitel společnosti, kterým se stal Richard Alibert, což mělo přinést změnu jména značky na Cacharel Paris spolu s dalšími změnami ohledně designu a prodeje. Možná, že právě proto nastal čas, aby se značka neúčastnila únorového týdne módy a měla dostatek času na další případné obměny a počáteční rekonstrukce.

Cacharel v zastoupení Ling Liu a Dawei Sun tak svým obdivovatelům nabídne pouze pozvání do showroomu, konkrétně od 15. ledna, kdy bude možné shlédnout kolekci podzim/zima 2013-14.

V listopadu minulého roku dodal k celé této situaci její zakladatel Jean Bousquet následující: „Naše firma musí být silná v Paříži a v celé Francii. Pokud nebudeme silní zde, nemůžeme předstírat svoji sílu kdekoli jinde.“

0 Comments

    Leave a Comment