Nový butik značky Giorgio Armani v Cannes, kde se momentálně roztahují červené koberce a očekávají premiéry těch nejlepších snímků, se rozkládá společně s ojedinělou kavárnou Armani/Caffè a příjemnou terasou na neuvěřitelné ploše šesti set metrů čtverečních. V prostorách obchodu visí pánské i dámské oděvy, stranou nezůstávají ani doplňky, zejména tedy boty a kabelky.
Samozřejmostí u takové značky je výjimečný design i použité materiály. Barové pulty v kavárně jsou z týkového dřeva, nábytek od linie Armani/Casa a stěny potahuje koženka. Prostory butiku dýchají díky sklu i plexisklu a s použitými odstíny šedi kamenných ploch i omítky evokují industriální chladný luxus.
„Cannes má unikátní kouzlo. Je to dynamické a živé město, často navštěvované mezinárodní veřejností, ideální pro vybudování nového butiku a slavnostního představení prvního Armani/Caffè, tedy prostorů, které perfektně vyjadřují moji představu o životním stylu, a které se připojují k modernosti a stylu této lokality,“ okomentoval otevření sám Giorgio Armani.
Skvostné interiéry i to, jaké osobnosti se přišly do nového butiku v Cannes podívat, si můžete prohlédnout v naší fotogalerii.
- Exteriér nového butiku a kavárny
- Eugenia Silva na otevření nového butiku v Cannes
- Interiér je chladně luxusní
- Jasmine Warsame na otevření nového butiku v Cannes
- Milla Jovovich a Roberta Armani
- Milla Jovovich si vzala šaty od Armaniho i na premiéru filmu All is lost
- Modelka a herečka Rosie Huntington-Whiteley na otevření nového butiku v Cannes.
- Patro s doplňky nového butiku v Cannes
- Sklo, plexisklo, kamenná podlaha a speciální omítka v interiéru nového butiku značky
- Stacy Keiber na otevření nového butiku v Cannes
- Zdi kavárny jsou potaženy koženkou, nábytek je značky vlastní
Foto: Giorgio Armani