Pepsi dobývá trh pomocí módního průmyslu

/ Redakce

Velký souboj dvou megalomanských značek začal postupně proplouvat i do světa módního průmyslu. Nyní je to Pepsi, která tímto směrem ubírá svůj velký zájem. „Zvítězí“ nad značkou Coca Cola?

Konkurence vystavována na odiv díky velkým jménům

Pepsi se snaží celé roky držet krok se svou „velkou sestřičkou“, avšak častěji je to právě Coca Cola, která sponzoruje hudební festivaly i módní akce. Jen v jarních kolekcích letošního roku se logo Coca Coly objevilo například u kolekcí návrhářů Ashish a Marca Jacobse.

Dietní kola téže značky navíc spolupracuje s průmyslovými legendami jako je Jean Paul Gaultier, Karl Lagerfeld a Marc Jacobs, a to pomocí limitované edice lahví a plechovek nápojů od klasické i dietní koly až po Sprite a Fantu. Není se tedy čemu divit, že jde o pořádnou výzvu dobýt trh a dohnat velkého soupeře.

Pepsi Beyonce2

„Útok“ na spotřebitele pomocí módy

Jasná fakta se právě teď snaží Pepsi změnit. Chystá se vydat svou první kolekci a bude u ní spolupracovat s módními jmény, jako jsou Del Toro, Original Penguin od Munsingwear a Bang & Olufsen v rozmezí 60 kusů. Na rozdíl od dietní koly půjde o kolekci zaměřenou na muže a bude zahrnovat mikiny, tenisky, kšiltovky a spoustu dalšího, které mají být prodávány v Bloomingdale i on-line přes e-shop.

Pepsi Cindy C.

Pepsi podporují některé celebrity

Za tímto nápadem stojí i některá hvězdná jména, jako například zpěvačka Beyoncé, super modelka Cindy Crawford, která se dříve stala tváří dietní Pepsi a z hudebního průmyslu to byli například Britney Spears , Nicki Minaj a One Direction. Není tedy důvod pochybovat, že by konečně mohla Pepsi předčít Coca Colu, ze dne na den to však nebude.

Pepsi Beyonce

Foto: Pinterest.com