Kreativní ředitel značky Chanel v Amsterodamu otevřel svůj první concept store, který kromě současných interiérových trendů využívá i potenciál mobilních aplikací či sociálních sítí. V novém butiku, podobnému návrhářově prvnímu postavenému v Paříži, jsou pro interakci k dispozici tablety, ve zkušebních kabinkách zase najdete zabudované fotoaparáty, skrz které se můžete vyfotit a výsledek ihned sdílet se všemi svými internetovými přáteli.

To Stella McCartney při budování svých nových prodejních míst moc neexperimentovala, což ale neznamená, že by výsledky nebyly obdobně zajímavé. Nové obchody ve Stockholmu a Kodani využívají rozloh od 150 do 200 metrů čtverečních a jejich otevírací party navštívila tato známá návrhářka osobně. Kromě Evropy se její tým rozhodl butik umístit i do Asie, konkrétně do japonského Tokia. Během roku 2013 se chystá značka postavit další obchody v Číně i v Šanghaji.

Foto: Facebook.com