Švédská módní značka se během několika měsíců pouští do čím dál více zajímavějších spoluprací. Začalo to značkou Missoni, poté se představil návrhář Matthew Williamson a příležitost získala také začínající designérka Emma Lindqvist.

Nyní se ovšem chystá ještě něco mnohem více ojedinělého, do hry se totiž zapojí jeden z nejslavnějších francouzských couturiérů posledních let – Jean Paul Gaultier.

„ Je pro mě úžasnou a zábavnou zkušeností vytvářet kolekci, jež bude interpretovat mé vnímání módy, díky čemuž se také účastním kampaně v boji proti rakovině prsu. Věřím, že jsme společnými silami našli optimální kombinaci všemožných elementů a vytvořili kolekci odvážnou, chic a silnou. Přesně takovou, jakou je žena, která obléká kousky Lindex,“, řekl ke spolupráci návrhář.

Právě tato spolupráce je vyústěním velkolepých příprav u příležitosti 60. narozenin značky, na které je naplánována velká oslava dokumentující minulost, přítomnost i budoucí vizi, nebudou na ní chybět všichni přátelé, partneři, zaměstnanci i zákazníci.

„Pro nás je samozřejmě obrovskou poctou, pracovat s tak úspěšným designérem, jakým bezpochyby Jean Paul Gaultier je. Jeho značka má silné poselství energie a sebevědomí, které perfektně ladí s naší značkou“, poznamenala ředitelka designu Nina Starck.

Kolekce bude složena z dámského oblečení, kousků pro děti, doplňků a spodního prádla. Bude k dostání ve vybraných obchodech a samozřejmě také na internetu, a to již 8. října 2014. Jak už jsem zmínila, i tato kolekce se zapojuje do boje proti rakovině, 10% z každého kousku poputuje na výzkum proti této zákeřné nemoci, konkrétně nadaci Bellis Young and Cancer Aliance.

JPG for Lindex_01

Foto: Archiv firmy