Káva od Ralpha Laurena, noviny Karla Lagerfelda a také první prodejna v podobě umělecké galerie patřící Victorii Beckham, tak přesně tyto projekty nás za poslední dobu oslovily.
Značka Ralph Lauren se po několika letech, kdy její hlavní záběr tvořily oděvy, doplňky či nezbytnosti do domácnosti, rozhodla vykročit zase trochu odlišným směrem a svoji značku nechají fanouškům doslova ochutnat.
V době, která se soustředí na spokojenost zákazníka a zdravý životní styl, tak Ralph Lauren zkouší prorazit se svojí praženou kávou, pro kterou nechal vyrobit i příslušné hrnečky. Největší nadějí je samozřejmě mnohem častější odprodej produktu, který je součástí každodenního života.
A když k tomu navíc přidáte pojízdné autíčko na čtyřech kolech, které je zaparkováno přímo na Páté Avenue, kavárnu umístěnou ve druhém patře vlastního vlajkového obchodu a taky pohádku o vytříbené organické kávě dovážené ze střední a jižní Ameriky či Afriky, může opět začít nový příběh, jež se dotkne milionů lidí po celém světě.
To Karl zkouší ovlivnit své stálé fanoušky a budoucí zákazníky trochu jinak, konkrétně prostřednictvím novin s názvem “The Karl Daily”. Světlo světa spatřilo již první číslo s názvem “Haute off the press”, které dává konečně nahlédnout do soukromého života tohoto sarkastického návrháře.
V prvním čísle se tak dočtete o jeho novém obchodě na londýnské Regent Street, projdete si nespočet reklam na zboží, lze si vytvořit vlastní komiks a nemůže chybět ani speciální host – jeho vlastní kočka Choupette.
A na závěr tu máme Victorii Beckham, která právě dnes otevírá po mnoha měsících budování svůj vlastní obchod a nejspíš i tak trochu druhý domov s adresou na londýnské Dover Street.
Z dostupných fotek je jasné, že se nebude jednat o klasický obchod, ale spíše o uměleckou galerii, kterou navrhl harvardský profesor Farshid Moussavi. Galerii, ve které se lidé budou cítit sami sebou, obklopeni nádhernými oděvy a ústřední myšlenkou, že na toto místo se prostě a jednoduše musí zase vrátit zpátky.
Foto: WWD; Facebook/Victoria Beckham