Módní hry pro mobil nejsou žádnou převratnou novinkou. Vydavatelství Condé Nast spustilo svůj Fashion Hazard umožňující si vyzkoušet život modelky už před rokem, v obchodech všech mobilních operačních systémů najdete i celou řadu „převlíkaček“. Jenže Rachel Zoe ve spojení s vývojářskou firmou Crowdstar dostala do virtuálního světa reálné produkty.

Covet Fashion, jak se aplikace jmenuje, nechá uživatele vcítit se do role stylisty a na kreslenou figurku skládat oblečení i doplňky známých značek nakoupených za virtuální peníze. Produkty jsou sice kreslené, ale jak tvrdí samotná Rachel Zoe, vypadají velmi věrohodně. „Je to velmi inteligentní hra – neponižuje módu,“ prohlásila stylistka a návrhářka v jednom.

Podstata hry ale nespočívá pouze v zábavě, pomáhá i lidem na druhé straně. „Můžeme sledovat, jaké značky, barvy a styly jsou hojně využívány v New Yorku i Los Angeles,“ řekl Jeffrey Tseng, generální ředitel společnosti Crowdstar. Zároveň slouží i jako efektivní marketing pro zapojené značky. „Uživatelé často přehlíží poutače na obrazovkách svých mobilů či tabletů. Toto je pro značky cesta zviditelnění bez omezování zážitku,“ vyjádřila se pro magazín WWD Blair Ethington, víceprezidentka pro marketing Crowdstar.

Hra má být dostupná od začátku července, spustíte ji ale pouze na přístrojích značky Apple.

Rachel Zoe Fall Collection Preview

Foto: Profimedia.cz