Boj ve světě módních časopisů není nic snadného. Každý se chce dostat na přední příčky u samotných čtenářů. Jak skutečně zaujmout, aby zrovinka ten váš magazín lidé kupovali? Nad tím se zamysleli i Dimitri Scheblanov a Jesper Carlsen, když si v roce 2008 uvědomili, že ve svých zaměstnáních nejsou šťastní. Vymysleli si pseudonym a stali se partnery v oblasti módní fotografie.

Jedno vydání čtenáře vyjde na 20 dolarů a i přesto, že v dohledné době nebude moct Herring & Herring konkurovat světovým časopisům, vypadá to, že se zařadí mezi ty oblíbenější. Moderní přístup k tištěnému magazínu totiž nabízí něco nevšedního. K prvnímu vydání si majitelé pozvali zpěvačku Beyoncé, která jim s chutí pózovala.

44

Po zkušenostech s focením pro mnoho magazínů vzali Dimitri a Jesper vše do vlastních rukou a začali se na fotografii dívat odlišně, než většina ostatní. „Cítíme, že typ fotografie, kterou děláme a způsob, jakým jsme k ní přiblížili svou kariéru, je velmi odlišný od toho, jak to dělají mladí fotografové.“ Vysvětlil Scheblanov podotýkající, že problém může vznikat v odlišnosti představ klienta. Proto se po čase při jejich původních zaměstnáních čistá představa nechala „strhnout“ a ovlivnit tím, po čem toužili časopisy a klienti.

ew2

Herring & Herring se zrodil z touhy vrátit vše k původnímu a čistému přístupy, po kterém tolik toužili. Vše se totiž dá skloubit v kontextu s fotografiemi celebrit. Ostatně jich s tímto magazínem spolupracovalo již poměrně hodně. Patří mezi ně i Elijah Wood, Fred Armisen, Kelly Osbourne, Gavin Rossdale, Lars Ulrich a Gina Gershon, Marton Csokas, Vincent Piazza, Davey Havok, LP, Luke James, William Duvall, Tim Simons, Amber Tamblyn, a Teddy Sears.

34

Toto je však teprve začátek, do budoucna se můžeme těšit z dalších netradičních fotografií a z kreativního přístupu dvou geniálních fotografů.

Foto: Herring & Herring