Vánoční přání světových značek

/ Redakce

Konec roku je již tradičně spojen s širokou škálou vánočních a novoročních přání. V tomto ohledu ani světové značky nezahálí.

V poštovních schránkách už téměř žádná přání nenajdete, za to v těch emailových je jich přehršel. A pokud na vás dotyční nemají emailovou adresu, pak nahlédněte na zdi facebookových profilů a sami si můžete vybrat to nejhezčí.

My jsme jich několik vybrali a vy sami posuďte, jak povedené jsou a zda onu vánoční atmosféru ve vás zpětně vyvolaly. Například Donna Karan vsadila na srdce, které není až tolik symbolem Vánoc, ale lásky rozhodně. Carolina Herrera ukázala svou rodinu, která naopak symbolem Vánoc bezesporu je a ta její je přímo ukázková. Burberry navázalo na své výlohy, které v duchu velkých vánočních ozdob vyzývají především k nákupům. Zástupci značky Alexander McQueen se drželi ryze módního motivu. Nás nevýslovně nadchl vánoční stromek značky Max Mara, který je vyroben z malých kabátků a je jedním slovem okouzlující. Michael Kors vidí tyto svátky jako pravý důvod k oslavám, radosti a dobré náladě. Jimmy Choo se držel toho, co umí nejlépe, módních doplňků, kterým ani o Vánocích žádná z nás neodolá a touží najít pod vánočním stromkem.

I když nejkrásnější svátky jsou již za námi, alespoň formou vánočních a novoročních přání si je ještě na chvilku připomeňte.

 

Foto: facebook.com

 

 

0 Comments

    Leave a Comment