Byl krásný čtvrteční podvečer a více než 1200 netrpělivých lidí postávalo na Paté Avenue v New York City. Jen proto, aby byli prvními z nakupujících, kteří vkročí do nejnovější a největší prodejny H&M na světě.

Ten čtvrtek byl také vyústěním spolupráce mezi firmou H&M, The Whitney Museum of American Art a především také americkým umělcem, kterého známe pod jménem Jeff Koons.

Byl to právě Jeff, který u příležitosti otevření nové prodejny navrhl kolekci kožených kabelek, jež jsou vyzdobeny žlutým balonkem v podobě psa. Kabelky ovšem nejsou k dispozici pouze v NYC, na své si přijdou všichni fanoušci tohoto umělce napříč Spojenými státy – v LA, Chicagu či Dallasu.

5AVE9568_low

“Tento obchod se tolik liší od všech předchozích, co jsme kdy navrhovali. Jsme velice pyšní na novou vlajkovou prodejnu, která nese všechny z našich konceptů: oblečení pro ženy, muže i děti, ale také doplňky, obuv, věci do domácnosti a mnoho dalšího”, uvedl prezident společnosti pro Severní Ameriku Daniel Kulle.

Prodejna se rozkládá na 57 100 metrech čtverečních, je rozdělena do šesti pater a obsahuje nespočet LED světel. Nechybí jí nadčasový design doplněný o zelený a bílý mramor, honosné zrcadlové stěny prolínají dřevěné prvky.

Foto: Oficiální stránky H&M