Diego a Alfredo Villalba osobně v butiku SIMPLE

/ Redakce

Včerejší podvečer byl pro luxusní butik SIMPLE v Pařížské ulici mimořádně významný. Byl zde oficiálně otevřen pop-up store rodinné značky Alfredo Villalba.

Nyní máte jedinečnou možnost si vybrat ze dvou desítek unikátních modelů z aktuální kolekce, kterou v Praze představil sám její tvůrce Diego Villalba v doprovodu ředitele společnosti a bratra Alfreda Villalba. Kolekce pro letošní jaro a léto vychází z často antagonistických kombinací luxusního stylu s nespoutanými punk-rockovými inspiracemi. Klíčovým prvkem celé kolekce jsou šaty pro všechny příležitosti. Modely jsou vyrobeny především z hedvábného tylu zdobeného ruční výšivkou, krajkou, potiskem, křišťály. Barevnou paletu tvoří charakteristické tóny značky a to přírodní bílá a nebesky modrá.

Luxusní módní dům Alfredo Villalba je rodinnou značkou, kterou v roce 1976 založil Alfredo Villalba starší s cílem poskytovat nejvyšší kvalitu krejčovství a služeb, jíž prosluly mnohé španělské módní domy v padesátých až sedmdesátých letech dvacátého století. Od samého počátku se značka soustředí na luxusní trh a ve vlastním ateliéru vytváří působivé modely kombinující prvotřídní materiály a ruční práce. Současný kreativní ředitel Diego tvoří kolekce spojující luxusní zpracování s pokrokovým moderním rukopisem. Jeho dekonstruované šaty, kožené bundy, bombery, japonská kimona či legíny velmi často obohacuje o metalické aplikace, punkové a rockové prvky. Charakteristický je rovněž Diegův styl práce. Diego nejdříve látky rozstřihává a teprve poté kombinuje tak, aby z nich vytvořil zcela nový originální materiál. Rovněž pracuje s metodou tzv. muláží, což v praxi znamená modelování střihu přímo na krejčovské panně. Proto jsou jeho výsledné modely působivé rukodělné unikáty, které vyžadují 20 až 200 hodin práce návrháře.

Značka Alfredo Villalba se těší velké přízni a to i u slavných celebrit jako jsou Paris Hilton, Eva Mendes, Elsa Pataky, Ariadne Artilles, Paula Echevarria. Modely této značky nechybí ani na titulních stranách předních módních časopisů i na červeném koberci. Pro Českou republiku a její hlavní město Prahu je velkou ctí tuto značku i její zástupce hostit.

Foto: Archiv firem