Britská modelka Kate Moss je opět na vrcholu. Počty kampaní, ve kterých figuruje, se sice nedají srovnávat s obsazováním k ní přirovnávané mladičké Cary Delevingne, ale její nestárnoucí charisma si pro propagaci kolekcí vybrali v poslední době například značky Rag & Bone, Versace, obuvník Stuart Weitzman, jemuž byla i múzou. Dále kosmetické firmy St. Tropez a Kérastase. Světlou tvář s výraznými rysy pro obálku červnového čísla zvolil i britský Vogue.
Možná tak opět přišel čas na Kate. Minimálně si to myslí německý sběratel Gert Elfering, který dává do aukce svoji milionovou sbírku modelčiných podobizen, pod nimiž jsou podepsáni třeba Bruce Weber, Annie Leibovitz, Mario Testino nebo Irving Penn. „Kate je předmětem a inspirací této kolekce, ale podstata přítomných prací je v její spolupráci s mezinárodně uznávanými umělci, kteří je vytvořili,“ oceňuje svoji sbírku Gert Elfering, pro něhož je Kate Moss ultimátní moderní múzou.
Aukce proběhne v londýnském domě Christie´s 25. září. Od 21. do 24. září bude sbírka zpřístupněna pohledu veřejnosti.
Foto: archiv značek
- Kate Moss a kampaň Kérastase
- Kate Moss a kampaň Liu Jo jaro 2013
- Kate Moss a reklama na opalovací produkty značky St. Tropez
- Kate Moss a Rihanna v magazínu Vogue
- Kate Moss na obálce Vogue UK od Patricka Demarcheliera
- Kate Moss v kampani Stuarta Weitzmana pro podzim 2013
- Kate Moss v kampani Versace podzim 2013