Jelikož redakce Iconiq sídlí v Pařížské ulici, nebude těžké vám atmosféru vyzařující z výloh těch nejluxusnějších butiků světa zprostředkovat. Tou nejočekávanější výlohou je vždy ta francouzské značky Dior. Ve chvíli, kdy před butikem zastaví několik dodávek s francouzskou poznávací značkou, je nám ihned jasné, že během několika málo hodin budeme hledět do nové výlohy, která nás jako obvykle uchvátí a vždy vyhrává soutěž o nejkrásnější výlohu, kterou pořádá sesterský server parizskaulice.cz. A ani ta vánoční nás nezklamala. Na první pohled sice vánoční atmosféru ničím nepřipomíná, ale styl a vytříbenou eleganci opět má.

Hromadu krabic a na nich exkluzivní kousky vám nabízí výloha Bottega Veneta. Louis Vuitton do své výlohy nainstaloval krásné sáně tažené divokou kachnou. RIMOWA své kufry napěchovala do krabic s velkou modrou mašlí a Dolce&Gabbana umístila svůj model do zlatého rámu. Butik SIMPLE se zatím drží hodně zpět. Oproti loňskému roku, kdy výlohu atakoval obrovský nafukovací sněhulák, se v ní letos uhnízdil kolibřík. Prada se uchýlila k naprosté eleganci a noblese, která však Vánoce příliš nepřipomíná, ale snad právě proto vás zaujme na první pohled. Hugo Boss rovněž vsadil na klasiku v podobě jednoduše zabalených krabic. Tiffany&Co. se drží své linie miniatur a opět nás nechává vrátit se zpět do dětských let a domečků pro panenky. Burberry nějak ve výzdobě výloh stále zaostává. Nejdříve parfém obří velikosti a nyní třpytivá srdíčka s velkou hromadou tašek a krabic.

Ať se vám výloha líbí či nikoli, procházka Pařížskou ulicí je v době vánočního adventu vždy zážitkem, který byste si neměli nechat ujít.

Foto: Iconiq.cz