Tak jako “česká” žena, i “český” muž se mění. Více hledí na svůj zevnějšek, na kvalitu produktů i na zákulisí toho, co obléká. Pokud jste tedy takový nový “český” muž, určitě vyrazíte do oblíbené Pánské pasáže. Půjdete-li však cestou z “Příkopů”, nezastavujte se u Stavovského divadla. Projděte až do Železné ulice, kde narazíte na butik s českou módou Czech Labels & Friends.

Nově otevřený butik Kataríny Král a Martiny Huškové se sice primárně věnuje ženám, vzrůstající zájem mužů o lokální módu přesto nemůže ignorovat. Ještě dva týdny tam tedy najdete výběr osmi pánských designérů a jejich škálu šatníku, což znamená vše od kalhot, přes košile až po kabáty.

Už nyní má v CL&F své umírněné, elegantní a skvěle propracované modely Pavel Ivančic, který mimo vlastní značky vede i Ateliér módní tvorby na UMPRUM. Klasičtější pánskou eleganci nabízí i Jiří Kalfář a Leo Macenauer, který také představí poprvé i tašky a šály. Propracované střihy a hru s geometrií se vyznačuje další značka v nabídce – Fiorina Fury. Společně s partnerem umělcem Petrem Folterou za ni stojí známá česká návrhářka Zdeňka Imreczeová.

Silným mužům nabídne modely Mirka Horká. Přestože naposledy zabodovala netradiční betonovou kolekcí, i její značka produkuje kousky zcela základní i mírně extravagantní. Ze Španělska došly do Czech Labels & Friends i kousky od brandu čerpajícího z moderního umění Kralova_design původem české návrhářky, která se prezentovala i v rámci letošního Mercedes-Benz Prague Fashion Weekendu.

Vedle oděvů najdete i pánské doplňky, a to od Mumray a Retart. Kousky Michala Kadaníka je zastoupen i šperk.

Dny pánské módy v Czech Labels & Friends potrvají až do 8. prosince.

Foto: Archiv